شماره تماس : 88615617-021

آدرس: تهران، محله آرارات، خیابان ملاصدرا، کوچه سلمان، پلاک 1، طبقه چهارم

ایمیل : Info@Padyab.com

پمپ‌های افقی انتقال سیال (HPS)

Horizontal Pumping System (HPS)



پمپ‌های افقی انتقال سیال Horizontal Pumping System (HPS) به‌ صورت سانتریفیوژ چندمرحله‌ای همانند ساختار هیدرولیکی پمپ‌های درون‌چاهی ESP اما به‌ صورت افقی و با استفاده از یک موتور استاندارد سطح‌الارضی وظیفه انتقال سیالات مختلف را بر عهده دارند و جهت استفاده در شرایط سخت و فشارها و دبی‌های بالا مناسب می‌باشند.

تکنولوژی پمپ‌های سانتریفیوژ چندمرحله‌ای حدود 30 سال است که در دنیا جهت کاربردهای مختلف ازجمله انتقال نفت خام بعد از تفکیک‌گرها و همچنین انتقال میعانات نفتی معرفی گردیده و تاکنون تعداد بیش از 30 هزار پمپ انتقال HPS در سرتاسر دنیا توسط شرکت‌های بزرگ و معتبر نفتی نصب گردیده و شرکت پادیاب‌تجهیز برای اولین بار در ایران مفتخر به معرفی و نصب این پمپ‌های جدید و مقرون‌به‌صرفه بوده است.

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از این پمپ‌ها، راندمان بالا، هزینه نگهداری پایین، زمان تحویل بسیار سریع و اقتصادی بودن آن‌ها می‌باشد. همچنین این پمپ دارای تنها یک نشت‌بند مکانیکی (Mechanical Seal) می‌باشد و ضمن نیاز به تعمیرات جزئی دارای حداقل میزان لرزش و صدا می‌باشد و در محدوده وسیع و انعطاف‌پذیری از دبی و فشار تا میزان 80 هزار بشکه در روز و 5000 psi می‌تواند سیال را منتقل نماید.

با توجه به ویژگی‌ها و مزایای ذکرشده این پمپ‌ها می‌توانند جایگزین بسیار مناسب و قابل‌اعتمادی برای پمپ‌های سانتریفیوژ BB3 و BB5 و همچنین پمپ‌های پلانجری در صنعت نفت و گاز باشند.

ارتباط با ما

آدرس: تهران، محله آرارات، خیابان ملاصدرا، کوچه سلمان، پلاک 1، طبقه چهارم

فهرست سریع

مشاوره رایگان