شماره تماس : 88615617-021

آدرس: تهران، محله آرارات، خیابان ملاصدرا، کوچه سلمان، پلاک 1، طبقه چهارم

ایمیل : Info@Padyab.com

ژئوفیزیک و معدن

Geophysics and Mining Department



واحد معدن و ژئوفیزیک این شرکت با همکاری از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده تجهیزات ژئوفیزیکی و مهندسین مشاور در بخش فروش تجهیزات گرانی سنجی، مگنتومتری، الکترومغناطیس، مگنتوتلوریک (MT)، پلاریزاسیون القایی (IP)، مقاومت سنجی، شتابنگاری، لرزه‌نگاری و نرم‌افزارهای تفسیر داده‌های ژئوفیزیک لرزه‌ای و غیر لرزه‌ای، جمع‌آوری، پردازش و تفسیر داده‌های ژئوفیزیک هوایی و زمینی و هم‌چنین عرضه انواع پیشرفته فناوری‌های فعال می‌باشد. این واحد همچنین در ارائه خدمات و تجهیزات مورد نیاز مطالعات و فعالیت‌های مهندسی زلزله، لرزه‌نگاری، شتابنگاری و ژئوتکنیک فعالیت دارد.‌

شرکت‌های همکار خارجی در واحد ژئوفیزیک و معدن

Foreign Partner Companies



کمپانی انگلیسی GURALP SYSTEMS، پیشرو در طراحی و ساخت تجهیزات Broadband Seismometer & Accelerometer در دنیاست. این شرکت از سال 1985 تاکنون ارائه‌کننده پیشرفته‌ترین سنسورها و دیجیتایزرها و نیز تجهیزات ارتباطی بوده و در حال حاضر تولیدکننده سری کامل تجهیزات در رده تکانهای ضعیف، متوسط و قوی و نیز دیجیتایزرها و ماژول‌های داده‌ای مختلف می‌باشد. تجهیزات لرزه‌نگاری و شتاب‌نگاری Guralp در ایستگاه‌های متعددی در ایران نصب و راه‌اندازی شده است و یا به‌صورت پرتابل مورداستفاده قرار می‌گیرد.

www.guralp.com

کمپانی کانادایی ­GEM، از سال 1980 به‌عنوان پیشرو در عرضه تکنولوژی سیستم‌های ژئوفیزیک مغناطیسی بوده و تولیدکننده سری کامل مگنتومتر، گرادیان‌سنج و VLF می‌باشد. در حال حاضر تجهیزات این کمپانی به‌عنوان دستگاه‌های استاندارد برداشت‌های مگنتومتری در ایران شناخته می‌شود.

www.gemsys.ca

کمپانی SkyTEM دانمارک یکی از کمپانی های ژئوفیزیک هوابرد پیشرو در زمینه کسب و پردازش داده های الکترومغناطیس حوزه زمان (TEM)، مغناطیس سنجی و رادیومتری در دنیاست.
تکنولوژی های منحصر به فرد و اختصاصی این کمپانی با نام های SkyTEM304، SkyTEM36 و SkyTEM312 قابلیت به نقشه درآوری همزمان ساختار زمین‌شناسی زیرسطحی کم عمق و عمیق با وضوح بسیار بالا تا عمق 500 متری را دارا می‌باشند.

امکان برداشت داده های ژئوفیزیک هوابرد با استفاده از هلی‌کوپتر با سرعت حداکثر 150 کیلومتر بر ساعت، داده برداری با نرخ 12.5 هرتز و نرم‌افزارهای اختصاصی پردازش و تفسیر 2D و 3D از دیگر قابلیت های منحصر به فرد سیستم های هوابرد SkyTEM است.

تجربیات ارزنده کمپانی SkyTEM در زمینه اکتشاف آب های زیرزمینی و ژرف، اکتشاف معادن، بررسی مخاطرات زمین‌شناسی و اکتشاف نفت در تمام  قاره‌های دنیا، این کمپانی را به یکی از بزرگترین و موفق ترین کمپانی های ژئوفیزیک هوابرد دنیا تبدیل کرده است.

ارتباط با ما

آدرس: تهران، محله آرارات، خیابان ملاصدرا، کوچه سلمان، پلاک 1، طبقه چهارم

فهرست سریع

مشاوره رایگان